مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

کرم پودر

کرم پودر مای جور Acneline A02

بهترین مارک پنکیک
کرم پودر مای جور آکنه لاین، محصولی مطلوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد. این جنس با داشتن سبومین در ترکیبات خویش ترشح چربی پوست را کاهش داده و از تولید جوش دوری می­ نماید. این جنس برای بقیه پوست ها نیز مطلوب میباشد به دلیل آن که بافتی قابل انعطاف و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. همینطور فارغ از تولید احساس سنگینی بر روی پوست به زمان طولانی بر روی پوست فیس شما ما‌نده و پوستی صاف و یک پارچه را برای شما ساخت می­ نماید..کرم پودر مای دربردارنده غربال UV با جایگاه ۸ نیز هست و از پوست شما در قبال آلودگی های محیطی و اشعه مضر آفتاب پرهیز می‌کند. رنگ این فرآورده پر‌نور بوده و به طور مایع در محیط های پمپی به بازار عرضه شده‌است.

 

 

 

 

نقاط قوت:

رنگ مطلوب
پوشش دهی بالا
ساخت پوستی صاف و یکنواخت
بافت قابل انعطاف و سبک
نقاط ضعف:

ندارد
. کرم پودر مدیسان جور Caramel


کرم پودر مدیسان جور کارامل انتخابی مطلوب برای گونه های پوست به خصوص پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد به این دلیل‌که این مال فاقد چربی بوده و از تولید آکنه و جوش پرهیز می­ نماید. کرم پودر مدیسان دربردارنده چند ماده رطوبت رسان در ترکیبات خویش بوده و از این نحوه رطوبت پوست شمارا مراقبت کرده و اذن نمی ­دهد پوست شما کم آب شود. همینطور این فرآورده دربردارنده یک ضد چروک کار کشته نیز می­ باشد که از تولید هرگونه چین و چروک بر روی پوست شما خودداری می ­نماید. کرم پودر مدیسان با داشتن فیلترهای توسعه یافته UVA و UVB امکان نگهداری بسیار عالی از پوست شما در قبال اشعه های مضر آفتاب را دارااست و به سیرتکامل­ ای پباده سازی شده‌است که بعداز به کار گیری نیز تنفس طبیعی پوست شما مراقبت می­ شود. این مال تولید ایران بوده و در بسته بندی های پمپی به بازار عرضه شده‌است.

  • ۹۸/۱۲/۰۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی