مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
برای برخی از خانم‌ها حتی یک روز عادی هم با مراسم ویژه‌ای استارت میشود. نخست دست و چهره با یک لایه مرطوب‌کننده، بعد از آن یک لایه ضدآفتاب و بعداز تمامی اینها با یک لایه پن‌کیک یا این که کرم‌پودر روی پوست رخ پوشیده می گردد. مرحله بعدی آرایش و پیرایش دیده‌ با احتیاط تمام میباشد که از گونه های سایه‌ها و مدادها و آنگاه حجم‌دهنده مژه‌ها به کار گیری میگردد. رژگونه، رژ لب و گونه های مواد آرایشی دیگر هم در فرآیند پایان و بسته به ذوق به عمل می‌رود. بدون تمام مسایل فرهنگی و تندرست، استعمال ازاین‌حد مواد آرایشی و وقت متعددی که از این خانم‌ها تلف میشود، هزینه‌ای که به سبد خرید خانواده‌شان اجبار میشود از مسایلی میباشد که نمی‌قدرت به راحتی از آن سپری شد....

مساله زیاد آراستن خانم‌ها نسبتاً همانند پدیده گرم شدن زمین و آلودگی هوا، یک معضل جهانی میباشد. به همین برهان مقطع‌ها میباشد که حتی برخی کمپانی‌های تولیدکننده، اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی یک بسیج عمومی را به اسم زیبایی دورنی به شیوه انداخته‌اند تا به کار گیری کمتر از مواد آرایشی را تبلیغ نمایند.

● زیبایی در آسانی میباشد

این ایام شیک بودن دیگر در به کار گیری زیاد از اسباب آرایش و پیرایش وجود ندارد بلکه در آسانی میباشد. خانم ارین فلاهرتی می گوید: «ما در تالار زیبایی‌مان عملکرد می کنیم برای مشتری‌ها از دست کم اسباب و اثاث آرایش و پیرایش به کارگیری کنیم و آنان را تشویق کنیم در منزل هم کمتر این مواد را به فعالیت ببرند. به لحاظ اکثری از مشتریان حجم کمتر کرم‌ها و پودرها در فیس حتی موجب زیبایی بیش تر هم می شود. از طرفی زمانی خانم‌ها ناچار نیستند تا هر روز عصر متعددی را نگران به کار گیری از گونه های کرم‌های وارفته و آبکی با پودرهای عطسه‌آور لاکچری باشند تا خوشگل به حیث برسند، طولانی تر وقت دارا هستند تا به خویش معاش بپردازند.»

۱) به جای آرایش و پیرایش به تندرست پوست چهره‌تان دقت فرمایید. شرط لازم و کافی برای به کار گیری نکردن ازلوازم پیرایش داشتن یک پوست تندرست و باطراوت میباشد. غذای سلامت بخورید. بهداشت پوست‌تان را حفظ فرمائید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.

۲) پول اسباب و اثاث پیرایش را بدهید و یک صابون خانگی چهره خوب و یک شوینده مطلوب برای پوست تهیه و تنظیم نمائید.

۳) یک لایه‌بردارملایم دارنده spf بالا هم می تواند در صاف و تندرست به حیث وصال پوست اثر گذار باشد.

۴) اکثر اوقات کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های ذیل ۳۰ سال خیلی قدرتمند می باشند و نیازی به به کار گیری از آن ها وجود ندارد البته در صورتیکه هنوز میپندارید که می بایست از یکی این گونه های کرم‌ها استعمال نمایید یک دسته ملایم‌خیس و ضعیف آن را تعیین فرمایید.

۵) همت فرمایید موها و ناخن‌های مرتبی داشته باشید. آرایش و پیرایش معمولی و مطلوب موی در خوشگل به حیث وصال ظواهر بسیار اثر گذار میباشد. داشتن موی و ناخن آراسته موجب می شود حتی سوای استعمال از اثاثیه آرایش و پیرایش هم به هم ریخته به لحاظ نرسید. یک مانیکور معمولی و یا این که نوع مویی تعیین نمایید که بتوانید برای یک هفته آن را نگه دارید.

۶) به جای اشکال رژلب همت فرمائید تنها از یک مرطوب‌کننده معمولی استعمال نمائید.

۷) در صورتی‌که لب‌ها تندرست و مرطوب به حیث برسند زیبایی یگانه خویش را خواهند داشت.

۸) در شرایطی که خیلی سماجت دارید که مطلقا چیزی روی پوست فیس‌تان استعمال فرمائید تلاش نمایید کرم ضدآفتابی که ته رنگ مختصری دارااست به فعالیت ببرید.

۹) این نکته را از حافظه نبرید که حتی فارغ از آرایش و پیرایش هم می بایست هر روز از ضدآفتاب به کار گیری نمایید.

۱۰) در شرایطی که قرار میباشد صرفا پاره ای آرایش و پیرایش نمایید تلاش نمایید تنها ایرادهای کلی را برطرف نمایید. لکه‌گیری روی پوست فیس با یک کرم ملایم یا این که یک نوک انگشت از ماسک چهره روی جای آبله کوچکی که دارید کافی میباشد.

۱۱) اسباب و اثاث آرایش و پیرایش بیش تر خویش را به دور بریزید. یک میز آرایش و پیرایش خلوت کمتر شمارا برای آراستن تحریک می‌نماید.

۱۲) در صورتی قرار باشد صرفا دو جور ماده آرایشی گزینش فرمایید تنها یک پودر یا این که پن‌کیک معمولی و یک مرطوب‌کننده و درخشان‌کننده لب از برند‌های دارای اعتبار را تعیین نمایید.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • ord me

نظرات (۱)

  • مرتضی نجاتی جزه
  • بیایید تا با هم برنامه موبایلی بسازیم: 

    appstudy.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی