مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰


علت ماسیدن پنکک (پنکیک) روی فیس به عوارض مختلفی پیش می‌آید ، بعضا به جهت آن را در‌این نوشته‌ی علمی بازنگری میکنیم .

بهترین مارک پنکیک

پنکک آرایشی و نکات مرتبط با پنکک
استعمال از پنکک (کرم پودر فشرده) علاوه بر اثبات شدن مواد آرایشی بر روی پوست چهره بازدارنده از مشخص و معلوم شدن چربی و برق پوست رخ میشود.

این جنس آرایشی رایج که دربین خانم‌ها محبوبیت متعددی دارااست، با به کار گیری از فرچه و یا این که پد گزینه به کار گیری قرار می گیرد.

برای به کار گیری از این مال آرایشی دوستداشتنی نکاتی را بایستی رعایت کرد که هم آرایش و پیرایش بهتر بر روی رخ شما جلوه داشته باشد و هم پنکک بر روی پوست چهره شما ماسیده نشود.

 

گزینش شایسته ترین رنگ پنکک برای پوست
پیش خیس در مطلبی به صورت بدون نقص درخصوص به کارگیری درست از محصول ها پوست و موی گفته بودیم، البته درحال حاضر میخواهیم در‌این مقاله در خصوص نکات مهم به کارگیری از پنکک کلام کنیم و به شما بگوییم که چه‌گونه می توانید شایسته ترین رنگ پنکک را برای پوستتان گزینش نمایید؟

اکثر خانم‌ها در هنگام فراهم نمودن پنکک، کمی از آن را بر روی پوست دستشان آزمون میکنند و این بدترین عمل برای آزمایش پنکک میباشد.

برای این که پنکک مطلوب رنگ پوستتان را تعیین فرمایید، کمی از پنکک را بر روی زنخدان و یا این که کنار بینی‌تان آزمون فرمائید.

بدین ترتیب شایسته ترین و مطلوب‌ترین پنکک برای پوستتان را تعیین میکنید.

 

مرطوب کننده‌ها را فراموش نکنید
در شرایطی که پوست رخ بی آبی دارید پیشین از به کارگیری از پنکک قطعا از مرطوب کننده‌ها به کار گیری فرمایید.

ساختار پودری پنکک آرایشی به شکلی میباشد که منجر جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و همین فرمان موجب میشود که پنکک، بازدارنده از درخشان بودن پوست چهره اشخاص بشود.

به همین استدلال به کارگیری از پنکک ممکن میباشد پوست چهره شما‌را کم آب‌خیس نماید و برای رفع این ایراد، ما به شما سفارش می‌کنیم که قبلی از استعمال از پنکک بدون شک از کرم مرطوب کننده مطلوب پوستتان استعمال نمائید.

زمانی از مرطوب کننده استعمال کردید، یه خرده طاقت فرمایید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود و پنکک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود. این فعالیت تا یک‌سری برابر پیرایش شما‌را زیباتر و یک پارچه‌خیس نشان خواهد اعطا کرد و همینطور از ماسیدن پنکک به روی پوست شما خودداری می‌نماید.

همینطور در همین مسئله میتوانید ۷ فاجعه‌ای که در اثر مرطوب نکردن پوست خویش با آن مواجه میشوید را نیز بخوانید.



 

  • ۹۹/۰۲/۲۴
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی