مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک


استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عد تمامی ما برای آغاز میکاپ نخستین سراغ پوست میرویم تا پس از یک پارچه شدن آن جلوه بهتری به ظاهرمان ببخشیم. البته پوست برای اینکه بتواند در‌ کنار دیگر اجزای رخ بدرخشد، به پوشش رشته‌ای و قابل قبولی از پودرهای استاندارد آرایشی نیاز داراست.

پودر چهره یا این که به عبارتی پنکیک‌های مشهور بعداز هر‌توشه به کار گیری با تصاحب کردن رد برق پوست، بازدارنده از معلوم شدن چربی‌های روی آن گردیده و به طبیعی جلوه‌کردن پیرایش شما یاری می‌نمایند، البته برای اینکه بدانید چه پودری مطلوب شماست میتوانید به ارشادوراهنمایی‌های کارشناسان زیبایی، سارا دیلمیان و صبا تیمورزاده‌ اعتماد نمائید.

هم مات هم برنا!

صافکاری به‌سبک رشته‌‌ای‌ها

صحت دارد که برای پیرایش بهتر و خوش‌رنگ‌خیس می بایست از پنکیک به کار گیری کنیم ولی بهتر میباشد حواس‌مان باشد که در کنار زیبایی بخشیدن، پوست را تغذیه و به فرآیند برنا‌سازی آن یاری کنیم. پنکیک مالامال‌طرفدار مینرال آرتدکو محصولی دو‌کاره با همین انگیزه میباشد که ضمن مات کردن پوست، با ترکیباتی از مواد معدنی پوست را تقویت و تغذیه مینماید. این فرآورده دربردارنده عصاره اکیناسیا، علف، رزماری و ویتامین‌E میباشد که به‌ترتیب پوست را آبرسانی، مستحکم و براق می کند.

از طرفی با نگهداری کردن پوست‌های حساس از تاثیرات منفی اطراف به فرایند برنا‌سازی و از میان بردن خطوط ملایم پوست و معدود‌رنگ آمیزی آن امداد ویژه‌ای می کند. پنکیک آرتدکو در رنگ‌های گوناگون مطابق ذوق و سلیقه و رنگ پوست شما پباده سازی گردیده‌‌‌ میباشد.

حدود بها‌: 75‌هزار تومان


زیبایی طبیعی

صافکاری به‌سبک رشته‌‌ای‌ها

کرم پودر یا این که کرم‌های گریم با بافتی غلیظ و تصنعی و مصنوعی خیر صرفا به زیباتر شدن پوست شما هیچ کمکی نمی‌نماید بلکه با بالا بردن سن و یکسری برابر نشان دادن آرایش و پیرایش شما این زیبایی را به بحران می کشد. نگران نباشید زیرا تمام پودرهای فشرده چهره جهان برای برطرف کردن همین نقص‌ پباده سازی گردیده‌اند.

برای مثال پنکیک پرفروش و مطرح فیکس مک با پوششی فوق‌العاده و به طور کامل مات پیرایش را روی پوست شما به طور کامل طبیعی جلوه میدهد و تا ساعات کوچک‌ترین تغییری در بافت یک پارچه آن روی فیس تولید نمیشود. از سویی دیگر این کالا با ترکیبات مخملی و بسیار سبک خویش به سطح پوست اذن تنفس ‌می دهد، پس ضمن گزینش رنگ متناسب با مدل و متاع پوست‌تان از زیبایی لذت ببرید.

حدود بها‌: 140‌هزار تومان


پنکیک پوست‌های حساس

صافکاری به‌سبک رشته‌‌ای‌ها

رنگ و مخلوط پودرهایی که قرار میباشد تعیین و مصرف نمایید می بایست مثل پوست خودتان طبیعی و یک پارچه باشد. پس این آلرژی را در‌آیتم گزینش پنکیک بیش تر از کرم‌های دیگر به خرج دهید به این دلیل که نپوشاندن نصیب‌هایی از پوست‌تان منجر می شود تا پوست فیس‌تان رنگ جالبی پیدا ‌نکند.

پنکیک‌های فشرده و مات کلینیک با 10‌طیف رنگ گوناگون و پوششی سبک با انگیزه زیبایی و در‌عین اکنون طبیعی جلوه‌ دادن پوست شما پباده سازی گردیده ‌میباشد. از امتیازهای دیگر این پودر فیس مواد مفید معدنی و ساختار سوای چربی آن میباشد که با پوششی میانگین و طبیعی برای هر پوستی ایده‌آل خواهد ‌بود. پنکیک کلینیک سوای رایحه و اسانس و برای هر مال پوست از نرمال تا چرب مطلوب میباشد.

حدود بها‌: 120‌هزار تومان


پنکیک روزمره

صافکاری به‌سبک فن‌‌ای‌ها

حساس بودن پوست و جوش‌های ریز و درشتی که روی چهره خیلی از ما جا خوش نموده است سبب می گردد در گزینش کرم‌ها و پنکیک‌هایی که قرار ‌میباشد به طور‌مان بزنیم، آلرژی بیشتری به خرج بدهیم. بدین ترتیب برای اینکه هم از پوست حساس خویش حفظ نمائید و هم از آن پوستی قشنگ و یک پارچه برای خویش بسازید به پنکیک‌های بورژوا تصور کنید.

این مال در کنار بافتی به یادماندنی و خوشگل بها مقرون به‌صرفه‌ای هم دارااست تا برای استعمال روزانه شما مورد قابل قبولی باشد. فرمولاسیون ضد‌آلرژی این متاع از عصاره میوه‌های آسیایی تشکیل‌شده تا به‌خیر و خوبی مراحل هیدراتاسیون پوست شما‌را انجام و رطوبت از دست رفته آن را برگرداند. از خصوصیت‌های خوب دیگر این متاع ماندگاری طولانی تا 10‌ساعت و جلوه‌ مات و طبیعی آن روی فیس میباشد.
د نوشته‌ی‌علمی می توانید دستکاری نمائید، برای به کارگیری بیش تر لطفا به بخش افزایش مراجعه‌کنید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی