مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عددچگونه آرایش و پیرایش پوست چرب انجام دهیم که جوش نزنیم؟
در صورتی‌که پوست چرب و جوش داری دارید، در تعیین اسباب و اثاث آرایشتان خیلی اعتنا نمایید تا سبب ساز ساخت جوش بر روی پوستتان نشود. در اینجا محصولاتی که برای پیرایش این تیم از اشخاص مطلوب میباشد به شما معرفی می کنیم.

1- اثاثیه پیرایش پوست چرب سوای الکل
تعداد متعددی از وسایل آرایشی و بهداشتی بر اساس الکل تشکیل شدن. که همین الکل منجر به وجود داخل شدن مشکلاتی مثل کم آبی پوست و در پی اش جوش زدن می شه. یادتون باشه در مواد تشکیل دهنده ی هیچکدوم از وسایل آرایشی، بهداشتی و ماسک هایی که به کار گیری می کنین الکل وجود نداشته باشه، زیرا الکل منجر می شه پوست چهره شما کم آب بشه و غده های چربی آغاز کنن به ترشح و سبب جوش زدن رخ شما بشن.

پرایمر فیس محرمانه بلک دیاموند جور مت تاچ مای مطلوب برای پیرایش پوست چرب و جوش دار
پرایمر فیس خصوصی بلک دیاموند دسته مت تاچ مای مطلوب برای پیرایش پوست چرب و جوش دار
داده ها خرید مال
2- اسباب و اثاث آرایش و پیرایش فارغ از چربی
کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب و کرم پودری که برای پیرایش تون استعمال می کنین می بایست فاقد چربی باشه. زیرا اگه پوست شما چرب باشه و کرم های آکنده از چربی رو هم روی پوست تون بزنین، صد رد صد جوش هاتون چندین برابری میشه و شما از آراستن و کرم پودر زدن دلسرد می شین. در حالیکه اگه این نکته ی کوچیک رو برای خرید کرم پودر در لحاظ بگیرین نقص‌ جوش زدن برطرف می شه.

کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای بلک دایموند مطلوب برای آرایش و پیرایش پوست چرب و جوش دار
کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای بلک دایموند مطلوب برای آرایش و پیرایش پوست چرب و جوش دار
داده ها خرید کالا
3- اثاثیه پیرایش سوای عطر
برخی از پوست ها به مواد آرایشی که عطر دارن آلرژی نشون می دن و اکثر اوقات پوست ها، آلرژی خودشون رو به صورت جوش نشون می دن. اگه پوست شما به مواد عطری آلرژی داره و هر توشه آنگاه استعمال از این مواد جوش می زنید یا این که با التهاب پوست مواجه می شین، بهتره دیگه از این مواد به کار گیری نکنین.

4- اسباب و اثاث پیرایش پوست چرب می بایست سبک باشد
اگه اهل آرایش و پیرایش های سنگین هستین و هر توشه به جوش های صورتتون بیشتر می شه و شما هم تصمیم می گیرین با آرایش و پیرایش اضافه اونها رو بپوشونین، می بایست بگیم که روش رو غلط رفتین. برای از در بین بردن جوش های فیس تون بایستی قید آرایش و پیرایش سنگین رو بزنین. زیرا آرایش و پیرایش سنگین منافذ پوست رو می عبد و اگه مواد سمی تن نتونه از منافذ پوست بیرون بشه جوش ها اضافه از قبلی میشه.

کرم پودر روزمره دبورا 
کرم پودر روزمره دبورا
داده ها خرید متاع

5- خوابی سوای مواد آرایشی
در‌حالتی که اهل پیرایش روزمره هستین، قطعا می بایست گذشته از خواب فیس تون رو به طور کامل تمیز کنین. در شرایطی که این عمل رو انجام ندین فقط چیزی که برای شما باقی می مونه یک‌سری تا جوش بزرگه که به خیال و خاطر عدم رعایت بهداشت و تجمع باکتری ها روی رخ تون پیدا گردیده . پس قطعا برای شستشوی صورتتون وقت بگذارین . این آیتم خصوصا برای کسانی که پوست چرب دارا هستند آیتم مهم تریه زیرا بیش تر سبب ساز خطر جوش زدن میشه. نوشته‌ی‌علمی می‌توانید دستکاری فرمائید، برای به کار گیری بیش تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌نمایید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی