مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
به کار گیری از پنکیک برنز راهی برای اضافه کردن جذابیت و درخشش طبیعی به صورت ی شماست؛ خصوصاً در روزهایی که پوست شما یه خرده کدر به لحاظ می‌رسد. البته به کارگیری ی خطا از این رنگ پنکیک منجر میگردد فیس شما آلوده یا این که نارنجی به لحاظ رسد. تلاش نمائید با استعمال از زیرسازی و کانسیلر موضوع ی پوست تان را صاف نمایید. بعد از آن پنکیک برنز را به طور زده و آن را پخش و محو فرمایید تا پوست شما با گرمای خاصی بدرخشد. برای ارشادوراهنمایی طولانی تر و جامع تر به ادامه این نوشته‌ی علمی رجوع‌کنید.

تولید قضیه ای صاف و یک دست
۱٫ با یک شوینده و آب ولرم چهره خویش را بشویید. از شوینده ای استعمال فرمائید که به درد گونه پوست شما بخورد، آن را با آب گرم کفی فرمائید و با حرکات دورانی و روی فیس خویش ماساژ دهید. آنگاه چهره خویش را شسته و با یک حوله ی پاک کم آب نمایید.

در‌حالتی که پوست کم آب دارید از شوینده ی کرمی به کار گیری فرمایید.
درصورتی که پوست نرمال دارید از شوینده ی روغنی و با pH متعادل استعمال نمایید.
در شرایطی که پوست شما چرب میباشد از شوینده ی کفی به کارگیری فرمائید.
۲٫ از یک کرم ضد آفتاب که در عین درحال حاضر مرطوب کننده ی خیر نیز باشد، به کار گیری نمائید. پس از اینکه چهره خویش را شستید عصر آن میباشد که پوست خویش را مرطوب کرده و حفظ از آن را مقدمه فرمائید. یک مرطوب کننده ی خوب دربردارنده SPF را روی فیس خویش ماساژ دهید و کرم به دور دیده هم بزنید.

برای اینکه مطمئن گردید پوست شما در قبال آفتاب تماما مراقبت میشود، مرطوب کننده ای بخرید که در قبال اشعه ی ماوراء بنفش هم شما‌را حفظ نماید.

مقاله دارای ارتباط: یادگرفتن آرایش و پیرایش لایت و سریع برای داشتن ظاهری شیک و بی آلایش
۳٫ کانسیلر بزنید. یکپارچه کردن رخ گذشته از کاربرد پنکیک برنز از اهمیت حیاتی شامل است و این انگیزه با کانسیلر نتایج میشود. کانسیلر را در نصیب هایی بزنید که رنگ آن با سایر ی رخ متعدد میباشد.

از کانسیلر سبز برای پوشاندن لکه ها و جوش های قرمز‌رنگ استعمال نمایید.
از کانسیلر صورتی هلویی برای پوشاندن رینگ های تیره ی تحت دیده به کار گیری فرمائید.
از کانسیلر رنگ زرد برای یک دست کردن رنگ پوست به کارگیری فرمائید.
۴٫ با به کار گیری از کرم پودر یا این که فونداسیون مایع، قضیه ای یک پارچه ساخت نمایید. زمانی کانسیلر زدید یک لایه فونداسیون مایع به تمام رخ بزنید. این فعالیت سبب صاف شدن رخ و تولید مسئله ای مطلوب برای کانتورینگ خواهد شد. میتوانید برای زدن کرم پودر از یک اسفنج، براش آرایشی یا این که انگشتان خویش به کار گیری نمایید.

تلاش نمائید کرم پودر را تا ذیل گردن محو فرمائید تا ظاهری طبیعی داشته باشد.
تا وقتیکه پنکیک برنز نزده اید از رژگونه به کار گیری نکنید.
یک خانم در اکنون به کارگیری از پنکیک
 

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی