مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در سن 30 سال چه گونه آرایش و پیرایش کنیم
حفظ را استارت نمایید
بهترین مارک پنکیک
با وصال به 30 سالگی نگرانی های شما در خصوص جوش ها از دربین خواهد رفت البته حواس تان باشد که پروسه کاهشی پوست استارت شده‌است. بعداز سن 30 سالگی روشنایی آفتاب مجال این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خویش را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه گردیده اید که خطوط پوستی یا این که نقطه های تیره روی پوست تان بیش تر و معین خیس گردیده اند؛ به همین عامل به کار گیری از تولیدات ضد پیری و یک کرم دیده روزمره برای خودداری از زخم های تدریجی از ضروریات میباشد.

حتی یک روز را فارغ از ضدآفتاب سپری نکنید. اعتنا فرمائید که درین سنین بهتر میباشد از ضدآفتاب هایی به کارگیری نمایید که علاوه برداشتن SPF فراتر از 15 و مراقبت علیه اشعه های UVA و UVB دربردارنده آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سپید، ویتامین C و. . . باشند. همینطور کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نوروفروغ خورشید به آن می‌خورد هم بزنید.


نکات آرایشی مهم در سن 30 سالگی

- هنگامی اسباب و اثاث پیرایش میخرید، خیلی مهم میباشد که به غیر از یافت کردن اثاثیه آرایش و پیرایش و اندیشه کردن به ظاهری که می‌خواهید داشته باشید، به تفکر نگهداری از پوست و تغذیه کردن آن هم باشید. هنگام خرید کرم پودر، مارکی را گزینش نمایید که دارنده SPF هم باشد تا حتی وقتی که ضدآفتاب نمی زنید، یک لایه نگهدارنده روی پوست شما باشد.

- زمانی به سن 30سالگی می رسید، شاید شم نمائید لب های تان برجستگی دیرین را ندارد و بد وجود ندارد از رژلب هایی به کار گیری نمایید که خواص پررنگ سازی دارا‌هستند. رنگ های سفارش گردیده برای سن شما در طیف پر‌نور مثل صورتی، کرم یا این که گلبهی با قابلیت و امکان پوشانندگی بهتر میباشد.

- برای پیرایش دیده در حین روز از رنگ های خنثی مثل صورتی یا این که کرم به کارگیری فرمائید؛ مگر اینکه بخواهید پیرایش غلیظ تری داشته باشید، در‌این‌صورت‌ از رنگ های تند و شبرنگ استعمال نکنید. فراموش نکنید رنگ پر‌نور و ملایم را روی پلک بزنید و سایه تیره خیس از به عبارتی تناژ رنگ را برای کناره فرنگی استعمال نمائید. در انتها میتوانید با یک سایه تیره خیس رنگ تحت مژه های تحت را تیره نمایید تا دیده وضعیت خویش را از دست ندهد.

- اشکال تان را با یک رژگونه قهوه ای ملایم جلوه دهید تا فیس تان از وضعیت تصنعی و مصنوعی بیرون نشود. تیره کردن سیرتکامل ها سن را زیادتر نشان می‌دهد.

- مطمئن باشید در‌این سن هنوز ابروهای تان نریخته میباشد البته در صورتی‌که می‌خواهید ابروهایی زیباتر داشته باشید با یک خودکار کمرنگ قهوه ای به آن‌ها شرایط دهید اما مواظب باشید از وضعیت طبیعی بیرون نشود.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

پنکیک مای

بهترین مارک پنکیک

پنکیک مای شماره 04برای داشتن آرایشی مختلف با ماندگاری زیاد به کارگیری از پنکیک راهکاری اثر گذار خواهد بود. پنکیکی که بوسیله مارک مای ساخت شده‌است اثر مات کنندگی داراست و چربی مازاد پوست را جذب می‌نماید. به کار گیری از اسباب و اثاث آرایشی مرغوب به شما در پیرایش با ماندگاری طولانی یاری خواهد کرد ولی با به کار گیری از پدهای آرایشی مطلوب نیز میتوانید در‌این دستور نقش مهمی را ایفا نمایید. کمپانی مای «MY» جزو برندهای اهل ایران میباشد که تا به امروز توانسته رده خویش را بین مشتریانش پیدا نماید و نیاز مشتریان را در الویت قرار دهد. تعیین اسباب و اثاث آرایشی می بایست با دقت به نیاز و جور پوستتان باشد تا اثر آرایشی نیکی داشت باشد؛ پنکیک تمام منافذ گشوده فیس و عیب‌های سطحی پوست نظیر جوش و آکنه را پوشش ‌می دهد.
۱۸,۶۰۰ تومانتصاویر بیش تر و خرید
پنکیک فلورمار شماره 98مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ساخت تولیدات فلورمار در ترکیه در سال 1972 استارت شد و فعلا بیشتراز 40 سال عمر داراست.لاک ناخن او‌لین جنس چیره فلورمار بود.بعداز این پیروزی فلورمار استارت به ساخت رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه تولیدها آرایشی بهداشتی نمود.در سال 2002 کار فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و رویش نمود به نحوی که اینک در بیش تر از 80 سرزمین عالم و در 4 مجموعه کشور ها حضور دارااست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام بازه روز نگهداری کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دست‌کم میرساند.
۶۳,۰۰۰ تومانتصاویر طولانی تر و خرید
پنکیک این لی جور Ivory شماره 10آراستن سهم عمده‌ای در زیباسازی چهره دارااست و به فیس‌تان جلوه‌ای دیگر خواهد اعطا کرد. پودرهای فشرده که اصطلاحا به اسم پنکیک مشهور گردیده‌اند پیرایش را روی صورتتان ثبت خواهد کرد. پنکیک این‌لی فاقد چربی میباشد و جلوه‌ای مات را روی صورتتان ساخت خواهد کرد. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در باب ایجاد محصول ها آرایشی‌بهداشتی کار می کند و تولید ها آرایشی را با اسم مارک این‌لی به بازار عرضه نموده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت میکند. پنکیک های این لِی به راحتی بر روی پوست پخش می گردند و با قابلیت و امکان پوشانندگی مطلوب پوستی صاف و یک پارچه را تولید میکنند. پوست‌های چرب در هنگام خرید بایستی قطعا به فاقد چربی بودن مال دقت نمایند در غیر این رخ به کارگیری از محصولاتی که با پوستشان سازش ندارد در تشدید چربی پوست امداد کرده و در ارتقا جوش‌های پایین پوستی خویش گام برداشته‌اند. این متاع با لیبل فاقد چربی برای آن مدل از کسانی که پوست چربی دارا هستند مطلوب میباشد.
۳۸,۹۰۰ تومانتصاویر بیش تر و خرید

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک

پیشین از هر کاری به یاری تل یا این که کش و یا این که هر وسیله دیگه ای موهای رمز را به عقب هل بدید تا هنگام به کارگیری از پنکیک چهره مزاحمتی برای شما ساخت نکنند.
در‌صورتی‌که پوست کم آبی دارید توصیه می کنم صد رد صد پیشین از استعمال از پنکیک رخ دست‌کم به مقطع 5 دقیقه چهره خودتون رو به یاری مرطوب کننده، مرطوب نمائید.
حال با استعمال از اسپری آب اسفنج را مرطوب فرمایید.
در حالتی که می خواهید پوشش منظم و یکپارچه روی فیس خودتون داشته باشید سفارش می‌کنم اسفنج را به خیر و خوبی بفشارید تا تنها شرایط نم داشته باشه و حتی یک قطره آب هم در اون نباشه.
ولی در‌صورتی‌که می‌خواهید پوشش سبک تری داشته باشید نیازی به فشار دادن اسفنج وجود ندارد و حتی در صورتیکه یک سری قطره آب هم در اسفنج باقی مونده باشه ایرادی نداره اما هنگام به کار گیری اسفنج را بایستی به طور ملایم روی رخ بزنید.
اما در صورتیکه رخ شما دارنده رگه ها و ناهمواری های متعددی میباشد سفارش می‌کنم اسفنج شما تر باشد و اتفاقا دارنده آب متعددی هم باشه اینطوری پس از به کارگیری رگه ها و ناهمواری ها به نیکی پوشانده میشن.
اکنون پس از اینکه متناسب با جور پیرایش خودتون یک کدام از سه شرایط بالا را برای تر کردن اسفنج تعیین کردید، بایستی اسفنج را در کرم پودر فشار دهید ولی زیاد فشار ندهید. در صورتی‌که به هر دلیلی نیاز داشتید که آرایش و پیرایش خیلی توانمند داشته باشید به جای فشار زیاد در کرم پودر بهتره که از اسپری آب استعمال نکنید.
بعداز آغشته کردن اسفنج خویش به کرم پودر بایستی با اعتنا اون رو به کلیه نواحی چهره مثل بینی، سیرتکامل، پیشانی و حتی پلک های خودتان بزنید. اما در شرایطی که می‌خواهید پیرایش کارکشته خیس و جالب تری داشته باشید سفارش می‌کنم پنکیک فیس رو به گردن و پشت گوش خودتون هم بزنید.
در‌صورتی‌که دوست دارید آرایش و پیرایش لایت و سبکی داشته باشید بدون شک از مقدار کمتری پنکیک رخ به کار گیری فرمائید و اون رو در کل روی همگی نواحی پخش نمائید.
دقت داشته باشید در صورتی رخ شما جوش و یا این که لک داره طوری از پنکیک رخ استعمال فرمایید که همگی نقاط به خیر پوشش داده بشه و از کلیه مهتر اینکه موقع به کار گیری پنکیک از نقطه خط موی مسافت بگیرید.
بعداز اتمام فعالیت درصورتی که حس کردید چهره شما تر می باشد کافیه با یک دستمال کم آب به طور ضربه ای خیلی آهسته نقاط تر را کم آب فرمایید.
در انتها هم برای اینکه پیرایش شما یک دست بشه میتونید با یک براش تمام نواحی رخ را یک پارچه نمائید و آن‌گاه براش را به یک کانسیلر استاندارد مثل پالت کانسیلر گریم گلدن رز آغشته نمائید و تمام فیس را با آن بپوشانید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
وسایل لازم برای این تکنیک آرایشی، کانسیلر، پودر بیک، بیوتی بلندر یا این که اسفنج آرایشی و یا این که براش می‌باشد. تکنیک مشهور ترین میکاپ آرتیستی که در امر پودر بیک ویدئو های اکثری ساخته میباشد، به‌این فیس میباشد:

در آغاز کرم پودر خویش را بزنید.
بعد کرم به دور دیده خویش را بزنید.
از کانسیلر مایع برای تحت دیده توسط ی براش یا این که دست استعمال فرمائید.
به وسیله ی اسفنج یا این که بیوتی بلندر آن را پخش فرمایید.
مجدد از کانسیلر به کارگیری فرمایید و بعد آن را پخش و محو نمائید.
یک براش برای فیکس کردن پیرایش توسط ی پودر نیاز دارید.
اسفنج آرایشی خویش را توسط ی آب یا این که اسپری آرایشی نمدار فرمایید آن گاه پودر بیک را فارغ از پخش کردن فقط در نصیب هایی که می بایست بیک شوند بگذارید.
پس از 5 تا 10 دقیقه به وسیله ی براش بادبزنی پودر بیک را از روی پوست، جارو نمائید.
این مرحله تماما ذوق و سلیقه ای میباشد. اکنون میتوانید از یک پودر (پنکک) برای فیکس کردن آرایش و پیرایش خویش استعمال نمائید.
می بایست اعتنا داشت که پودر بیک، یا این که اسباب و اثاث آرایشی مثل فیکساتور، پرایمر و … اسباب پیرایش منحصر گریم و آرایش و پیرایش ماهر و اختصاصی مراسم یگانه هستند و استعمال ی روزمره از آن‌ها سفارش نمی‌شود. همان طور که یک کدام از دارای شهرت ترین میکاپ آرتیست های هالیوودی که از اولی اشخاصی میباشد که در سبک آرایشی خویش به کار گیری از پودر بیک را وارد کرد و بعداز آن این تکنیک برای سلبریتی های متعدد عمومیت پیدا کرد ، فقط در مراسم مختص مانند فرش قرمز رنگ از این تکنیک به کارگیری می‌کنند.

پودر بیک به کار گیری های دیگری نیز دارااست. در عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی از این پودر برای روی پیرایش به کار گیری می‌کنند تا ذیل نوروروشنایی هایی که روی گونه ها اعمال می گردد آرایش و پیرایش بر اثر حرارات تغییر تحول موقعیت ندهد و آرایشی کامل و مات داشته باشند. همینطور از پودر بیک تحت عنوان تهیه کننده رنگ ذیل دیده و برای کاور کردن تیرگی پایین دیده نیز استعمال می گردد. استعمال دیگر این پودر بدین فیس میباشد که پیشین از زدن سایه، در پایین دیده، پودر بیک گذارده می گردد و پس از اتمام سایه زدن، پیگمنت های سایه که روی پودر بیک ریخته گردیده به وسیله ی براش بادبزنی جارو میگردد و بدین ترتیب ذیل دیده تماما پاک می‌ماند.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک

پنکک چهره خانگی را با این طرز تهیه و تنظیم نمائید
نحوه تنظیم قابل انعطاف کننده لب خانگی
همان طور که گفتیم بعضی از رژلب ها دربردارنده سرب می‌باشند که ماده بسیار خطرناکی برای سالمی میباشد پس بهتر میباشد در منزل رژلب تنظیم نمائید تا از زخم های پوستی در امان باشید . در پی فرمان تهیه و تنظیم یک قابل انعطاف کننده لب طبیعی را فراگیری میدهیم ،امرها اول ذیل را انجام دهید.

در یک پیاله شیشه ای مطلوب که در اثر حرارت جراحت نمی بیند ، مقدار یه خرده موم زنبور عسل بریزید . آن‌گاه این کاسه دربردارنده موم را بر روی حرارت اجاق و یا این که ماکروویو قرار دهید . موم را با شعله نادر ذوب فرمایید و آراسته هم بزنید در صورتیکه برای ذوب شدن موم از ماکرویو به کارگیری میکنید به مسافت هر 30 ثانیه یکبار آن را در آورده و هم بزنید .

فعلا یک چغندر را بشویید و پوستش را بگیرید بعد از آن آب چغندر را بگیرید و در کاسه شیشه ای بریزید . وقتی که موم ذوب شد پاره ای آب چغندر به آن بیشتر نمائید و هم بزنید تا به رنگ گزینه نظرتان نزدیک شود و آن گاه پایین گاز را خاموش نمایید و بگذارید رژلب خانگیتان سرد شود ، اینک میتوانید از این رژ دست‌ساز و طبیعی به کارگیری کنید.اعتنا داشته باشید در تنظیم این پنکک دست‌ساز حرارت بایستی نادر باشد تا تا شما بتوانید فرایند تغییر تحول رنگ آرد برنج را ذیل در دست گرفتن داشته باشید. همینطور شما میتوانید با آرد برنج را با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) ترکیب فرمایید و یک ضدآفتاب خانگی بسازید..توجه داشته باشید در تنظیم این پنکیک دستساز حرارت بایستی معدود باشد تا تا شما بتوانید فرایند تغییر تحول رنگ آرد برنج را پایین در اختیار گرفتن داشته باشید. همینطور شما میتوانید با آرد برنج را با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) ادغام نمایید و یک ضدآفتاب خانگی بسازید.روش تهیه و تنظیم قابل انعطاف کننده لب خانگیهمان طور که گفتیم بعضا از رژلب ها دربردارنده سرب می‌باشند که ماده بسیار خطرناکی برای تندستی میباشد پس بهتر میباشد در منزل رژلب تهیه و تنظیم فرمایید تا از جراحت های پوستی در امان باشید . پیرو فرمان تنظیم یک قابل انعطاف کننده لب طبیعی را یادگرفتن میدهیم ،اوامر نخستین تحت را انجام دهید.در یک کاسه شیشه ای مطلوب که در اثر حرارت جراحت نمی بیند ، مقدار مقداری موم زنبور عسل بریزید . بعد از آن این کاسه دربردارنده موم را بر روی حرارت اجاق و یا این که ماکروویو قرار دهید . موم را با شعله معدود ذوب فرمایید و تروتمیز هم بزنید در شرایطی که برای ذوب شدن موم از ماکرویو استعمال میکنید به مسافت هر 30 ثانیه یکبار آن را در آورده و هم بزنید .فعلا یک چغندر را بشویید و پوستش را بگیرید آن گاه آب چغندر را بگیرید و در کاسه شیشه ای بریزید . زمانی که موم ذوب شد مقداری آب چغندر به آن بیش تر نمائید و هم بزنید تا به رنگ گزینه نظرتان نزدیک شود و بعد از آن ذیل گاز را خاموش نمائید و بگذارید رژلب خانگیتان سرد شود ، اینک میتوانید از این رژ دست ساخته و طبیعی به کار گیری فرمایید.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
آراستن زنان پیر بایستی طوری باشد که جلب اعتنا نکند یعنی آرایشی به طور کامل ملایم که آنان‌را صرفا مقداری برنا خیس نماید.
ترفندهای آرایش و پیرایش زنان کهن سال
با فراتر رفتن سن و نمایان شدن چروک های ریز و درشت روی پوست به تامل کشف کردن خط مش هایی میافتیم که بتوانیم آنان‌را از لحاظ سایر مخفی کنیم و فیس مان را هنوز برنا نشان بدهیم.به همین عارضه ها کارشناسان ما قصد دارا‌هستند ترفندهای نو آرایشی را برای برنا خیس نشان دادن فیس برایمان بازگو نمایند.

زنان پیر چه گونه پیرایش نمایند؟
مری گرین ول، آرایشگر ماهر، میگوید:راستش را بخواهید در زیبایی هیچ راه و روش حقیقی وواقعی برای برنا خیس شدن نیست. شما همینی می باشید که میباشید و می بایست خودتان را به همین رخ پذیرش نمائید البته صرفا کاری که میتوانید انجام بدهید این میباشد که در شایسته ترین موقعیت ظواهر خویش باشید. پس در‌صورتی‌که این شایسته ترین موقعیت را پیدا کردید، به آن بچسبید و دیگر آن را رها نکنید.

ما 5 آیتم از کارهایی که به نظرمان تا حدی مؤثر می آمد را در پایین برای شما آوردیم تا در سن فراتر هم دیدنی و سرحال به لحاظ برسید.

5 نکته کوتاه آرایشی برای خانم های پیر . با ما یار و همدم گردید تا به شما نشان دهیم پیر ترها چه‌گونه پیرایش میکنند؟

پیرایش مطلوب زنان پیر
1_ پیر ترها از اسباب آرایشی کرمی برای فیس خویش به کار گیری فرمایید. دسته پودری برای پیر ترها سبب ساز اضافه نشان دادن بافت چهره شما میشود.
2_از رژلب به عبارتی رنگ لب هایتان به کار گیری فرمائید.
3_ ابروهای خویش را با قلم ابرو مانند عصر جوانی هایتان لبریز پشت نشان ندهید. این طبیعی میباشد از سن 50 سالگی ابروها معدود موی شوند.
4_ از سایه دیده به کارگیری نکنید یه خرده ریمل مژه و خط دیده برای کهن سال ترها کافی میباشد.
5_ پیر ترها می بایست از کرم های مرطوب کننده رنگی به کارگیری نمایید که با رنگ پوست شما تماما یکسان میباشد.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

چه پنکیکی بزنیم؟

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز

بهترین مارک پنکیک

با چه چیزی پد پنکیک را مرطوب کنیم؟
اینکه می‌گوییم نخستین پد پنکیک را تر نمائید بدین معنی وجود ندارد که آن را پایین شیر آب بگیرید بلکه در خواسته چکاندن یک سری قطره آب میباشد!

در‌صورتی‌که این عمل برایتان سخت میباشد با یک تیر دو نشان بزنید و از اسپری آب به کار گیری فرمایید:

همان طور که در مقاله‌ها گذشته تیتر شوید، اسپری آب با آب تفاوت دارااست. به کارگیری از آن را به جهت مختصات و خصوصیت های منحصر به فرد به فردش سفارش می شود.

اسپری آب را نمی شناسید؟ یک توصیه:
اسپری آب اون

 

قصه از دل پارکی طبیعی آغازمی‌شود. تاریخچه پربار اَوِن از دهکده‌ای کوچک بنا شده در جنوب فرانسه ابتدا شد. دهکده خوشگل و سابق اَوِن در دره «اورب» در دل بوستان محلی «هات لانگدوک» واقع شده‌است. وضعیت اقلیمی این دهکده، پوشش گیاهی سرسبزی را آماده آورده و اَوِن پایین تأثیر دریای کاسپین و اقیانوس اطلس ازآب و هوای بسیار معتدل هم پا با تابش کافی روشنایی خورشید شامل است. ولی اذن بدهید از در آغاز استارت کنیم...
داستانی قشنگ و دیدنی
سال ۱۷۳۶ میلادی: همگی چیز وقتی آغاز شد که اسب مارکیز روکوزل از خارش شدیدی مشقت می برد و بعد از اندکی شناور بودن باطن رودخانه اورب معالجه شد! این‌سیرتکامل بود که خاصیت ضد التهابی و التیام‌دهندگی چشمه آب گرم اَوِن کشف شد.
۱۷۴۳: اولیه بیماران وارد دره اورب و چشمه «سنت اودیل» شدند.
۱۸۷۱: بعد از ارسال بطری‌های دربردارنده آب چشمه آب گرم اَوِن برای قربانیان حریق‌سوزی پهناور شیکاگو، ایالات متحده به خاصیت آن پی میبرد.
۱۸۷۴: از سوی دولت فرانسه این چشمه تحت عنوان «منافع همگانی» اعلام می گردد.
۱۹۹۰: بازسازی راءس آب درمانی انجام می‌پذیرد. آزمایشگاه‌های تخصصی پوست مقدمه به عمل میکنند.
سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳: سوله توسعه مییابد.
۲۰۰۴: راءس آب درمانی بسط پیدا می‌نماید.
۲۰۰۷: آزمایشگاه‌های تخصصی پوست اَوِن با در چنگ قرار دادن تولیدات برای در حدود ۱۰۰ مرزوبوم، حالت و مقام اصلی و پیشرو بودن خویش در عرصه میان‌المللی را ثبت می‌نمایند. اَوِن، بالاتر از مرزها.
در سراسر جهان ارتباطی واقعی و بر مبنای اعتماد دربین آزمایشگاه‌های تخصصی پوست و مشتریان برقرار میگردد. این اعتماد خیر صرفا دربرگیرنده فواید تخصصی کلیه تولید ها چشمه آب گرم اَوِن میگردد، بلکه به رابطه ترکیبات تازه و فرمول‌های خلاقانه‌ نیز اعتماد میکند.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
میخواهم در مورد batch code کلام بزنم تا بدانید چه است.
در واقع این batch code (بچ کد) یک کد میباشد مثل توشه کد
هر کمپانی معتبری که مارک جهانی باشد ، در سوله هایش یک دستگاه اختصاصی دارااست که‌این کد را روی محصولاتش هک می‌کند.
کمپانی هایی که تولیدها فیک (تقلبی) میسازند این دستگاه را ندارند و نمی توانند این کد را روی تولید ها بزنند. میتوانند از کد یک فرآورده اصل تقلید نمایند البته زیرا دستگاه اختصاصی را ندارند مجبورند بعداز ساخته شدن فرآورده، با یک برچسب روی وسایل بچسبونند!

البته تولیدها اصل بچ کد روی بدنه و همینطور روی باکس تولیدها هک گردیده و برچسبی وجود ندارد.


برای تشخیص اسباب آرایشی اصل از تقلبی چه‌گونه بایستی از بچ کد استعمال کنیم؟
شما بایستی با مدل بچ کد نویسی مارک متبوع خویش آشنا باشید و بدانید دقیقا این کد کجای تولیدها هک شده‌است تا بتوانید تولیدها اصل را از تقلبی شناسایی فرمائید.

بچ کد معمولا کنار مورخ انقضا و یا این که پشت آن درج شده‌است.
در خصوص تولید ها اوریفلیم که در وبسایت دکان اینترنتی لیدی ناز عرضه شده‌است ، بچ کد دقیقا تحت یا این که کنار مورخ انقضا میباشد.

در‌حالتی که می‌خواهید شرکت وسیع اوریفلیم را بیش تر بشناسید کلیک فرمائید
.
معمولا بچ کدهای اوریفلیم یک کد می‌باشند که از 5 عدد و کلام ساخته شده میباشد.
به ترتیب از چپ به راست: دو تا سخن ، یکی ، یک کلام ، در انتها هم یکی
مانند: AB9W1

🌸🌸🌸🌸 با به کار گیری از تارنما جهانی اصالت کالای برندهای دارای اعتبار ( checkcosmetic.net ) میتوانید این کد را ارزیابی فرمائید.

این کد به شما این داده ها را می‌دهد که‌این متاع چه سالی ساخت گردیده و چقدر وقت دارید تا از آن به کار گیری نمائید.
به عنوان مثال تمامی وسایلی که در انتها کد آنان w1 مندرج ، در سوله مرزوبوم لهستان (Poland) تشکیل شده اند.

برای ورود به تارنما جهانی اصالت جنس کلیک نمایید
درحال حاضر به طور تصویری می‌خواهیم روش قرائت بچ کد روی تولیدات و طریقه نظارت کردن آن‌ها را درون وبسایت نشان دهیم:
نخست به طور تصویری عکس یک‌سری مثال بچ کد روی تولید ها گیاهی اوریفلیم را نشان میدهیم.

بچ کدهای محصول ها دارنده کاسه مانند سرم ها یا این که کرم های روز و شب معمولا در ذیل کاسه هک گردیده اند و محصولاتی که تیوپی می باشند در بالای آن درج گردیده اند.

محصولاتی که دارنده باکس هستن هم به همین رخ هم روی باکس و هم روی کاسه متاع بچ کد هک گردیده دارا‌هستند.

گونه های و اقسام آن را می‌توانید در تصاویر رو رو به رو مشاهده کنید.


پس تا اینجای عمل با شیوه کشف کردن و قرائت بچ کد تولید ها اوریفلیم آشنا شدیم.
اکنون میخواهیم ببینیم برای تشخیص اسباب و اثاث آرایشی اصل از تقلبی چه طور می بایست از این کد به کارگیری کنیم:
یک بچ کد از تولید ها اوریفلیم را مثلا تعیین میکنیم: EA9W1
نخست وارد وبسایت جهانی محاسبه کردن اصالت جنس می شویم.

در نصیب 1 مارک متبوع خویش را تعیین میکنیم. (تمام برندهای دارای اعتبار جهانی درون این مدل بندی وجود دارا هستند) در‌این نمونه، ما بچ کد مارک گیاهی اوریفلیم را برای نظارت کردن گزینش کرده ایم. پس بایستی مورد Oriflame را از این نوع بندی پیدا و تعیین کنیم.
در نصیب 2 بچ کد متبوع خویش را وارد می‌کنیم.
آن‌گاه روی دکمه سبز رنگ Calculate کلیک می‌کنیم.
سپس:
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
ارایش چهره کشیده و سبزه: صورت اشخاص در انواع و اندازه های مختلفی دیده میشود، البته معمولا می اقتدار گونه های رخ را به سه نوع اصلی؛گرد،بیضی و کشیده تقسیم بندی کرد اکنون در حالتی‌که شما در تقسیم بندی جز اشخاص فیس کشیده میباشید به موارد ذیل اعتنا داشته باشید در صورتیکه شما...

ارایش چهره کشیده و سبزه:
رخ اشخاص در گونه های و اندازه های مختلفی مشهود است، ولی معمولا می قدرت گونه های صورت را به سه مدل اصلی؛گرد،بیضی و کشیده تقسیم بندی کرد اکنون در‌حالتی که شما در تقسیم بندی جز اشخاص رخ کشیده میباشید  به موارد ذیل اعتنا داشته باشید

در حالتی که شما دارنده فیس کشیده و سبزه میباشید و مدام از آراستن حراس دارید دیگر نگران نباشید ما درین مقاله (پیرایش چهره کشیده و سبزه ) به شما خاطر خوا‌هیم اعطا کرد که چه گونه نقص‌ خویش را حل کرده واز پیرایش خویش لذت ببرید.

ذیل سازی پوست های تیره :
برای گزینش کرم پودر یا این که مواد تحت سازی پوست خویش به‌دنبال رنگ های پر‌نور نباشید مغایر تمامی اشخاصی که پوست تیره دارن می‌خواهند با استعمال از کرم های رنگ پر‌نور عیب خویش را از در بین ببرند ولی این فعالیت سبب می گردد که پوست شما خسته به حیث رسد و اثر منفی بر صورت شما بگذار پس بهتر میباشد برای گزینش رنگ پودر پایین سازی از رنگ کرمی و یا این که اینکه یک تا دودرجه پر‌نور خیس از پوست خویش تعیین فرمایید برای این عمل بهتر میباشد از یکسری رنگ کرم به کار گیری نمائید و ان ها را باهم مخلوط نمایید که کرمی به دست اورید که یک یا این که دودرجه با پوست شما تفاوت داشته باشد و کرم با پد در تمام نقاط رخ به طور هم اندازه پخش کرده پس از اتمام این کاراز یک پنکیک پودری پر‌نور استعمال نمایید.

آرایش و پیرایش دیده پوست های تیره :
برای آرایش و پیرایش دیده می بایست اعتنا داشته باشید از رنگ های تیره و تک رنگ  به کار گیری نکنید که‌این فعالیت رخ شما‌را تیره و خسته خیس نشان میدهد برای گزینش رنگ سایه از رنگ های کرم بژ و یا این که شکلاتی و آجری مدام از رنگ های درخشان استعمال فرمایید ولی رنگ های درخشان تیره که صورت و جذابیت شما‌را دو چندان می‌کنند مانند رنگ مسی

برای خط دیده مدام خط دیده دقیق که خیر خیلی نازک باشد و خیر خیلی پهن گزینش فرمایید و از رنگ کبود یاآبی به کار گیری فرمایید ولی صرفا برای بالایی دیده هیچ زمان خط دیده ذیل نکشید.

رژگونه :
برای به کار گیری از رژگونه از یک شرایط چرخشی از سمت گوش به زیر همانند سایه از رنگ های طلایی ،بژ، مسی گزینش فرمایید .

رژلب :
شایسته ترین مورد تعیین رژلب برای اشخاص پوست تیره و فیس کشیده رژهای درخشان می باشند.رنگ های که برای شما بهتر میباشد و شمارا جالب خیس نشان می‌دهد ترکیب رنگ های آجری . بژ و حتی کرم رنگ می‌باشند.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
شناخت با گونه های متعدد پوست

بطور کلی پوست اشخاص متعدد براساس مقدار چربی و ترشحات آن به چهار گونه تقسیم می‌گردد. عادی، چرب، کم آب، مختلط1.

1.پوست عادی: پوستی میباشد که ترشح چربی آن درتوان متعادل میباشد و در گیر بی آبی یا این که چربی بیش تر از اندازه وجود ندارد. اکثر اشخاص چنین پوستی میباشند.

پوست عادی در هنگام لمس، تماماً با تازگی و نو میباشد.

2.پوست چرب : در پوست تن یک شخص بالغ نزدیک به 2 میلیون غده چربی موجود هست که اضافه آن‌ها در پوست چهره، راز، سینه، پشت و دست و پا دور از هم می باشند اما کف دست و پا فاقد غده چربی میباشد. چربی پوست دو کار انجام میدهد 1) دفع برخی مواد زائد 2) نگهداری پوست در قبال سوزوسرما، رطوبت، مواد فرنگی از گزاره مواد آرایشی، میکروب ها و نوروفروغ آفتاب. درصورتی که ترشح چربی پوست بیش تر از حد طبیعی باشد، پوست شخص شخص مدام چرب و درخشان میباشد. حداکثر چربی پوست در سنین 16تا 50 سالگی میباشد.

3.پوست کم آب : این پوست بعلت کمبود ترشح چربی و آب، کم آب، چغل و نسبتاً وحشیانه میباشد و نرمی و لطافت لازم را ندارد و معمولاً تدریجا به رنگ تیره می گراید. پوست کم آب معمولاً پوسته پوسته می گردد. بی آبی پوست میتواند در اثر تابش آفتاب مداوم یا این که بادهای کم آب گرمسیری باشد البته بخش اعظمی از اشخاص بطور ژنتیکی دارنده پوست کم آب میباشند.

4.پوست مختلط: این مدل پوست بسیار شایع میباشد و به‌این فیس میباشد که بعضی نواحی پوست تن کم آب و برخی نواحی چرب میباشد. به عنوان مثالً ممکن میباشد پوست سیرتکامل و پشت دست کم آب و پوست پیشانی، بینی و زنخدان چرب باشد.

برای تشخیص جور پوست خویش کافی میباشد یک تکه برگه را بر روی پیشانی، سیرتکامل ها، بینی و زنخدان خویش بکشید و آن گاه به آن نگاه فرمایید. در شرایطی که بر روی ورقه لکه های روغنی معدود و بیش وسیعی مشاهده شود پوست شما چرب میباشد. در شرایطی که تنها اثر مختصری از چربی بر روی صفحه بیفتد آرم آن میباشد که شما دارنده پوست عادی می باشید در حالتی‌که ورقه با اصطکاک بر روی پوست تکان نماید و هیچگونه اثری از چربی بر روی آن نباشد آرم کم آب بودن پوست شما میباشد. ولی در‌حالتی که کاغذی که بر روی پیشانی و زنخدان و بینی کشیده می‌شود چرب شود البته کاغذی که بر روی سیرتکامل ها کشیده می گردد هیچگونه چربی نداشته باشد علامت آن میباشد که پوست شما از مدل مختلط هست. اعتنا داشته باشید که دست‌کم از 4 ساعت پیش از انجام این تست نباید چهره خویش را با آب یا این که صابون خانگی شسته باشید یا این که کرم یا این که اثاثیه آرایشی بر روی آن مالیده باشید زیرا این مواد موجب تغییر‌و تحول چربی پوست می گردد.
 

  • ord me