مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در غایت با به عبارتی اسفنج، کرم پودر را بدور لب و زنخدان خویش پخش کنید.
هم اکنون می بایست از براش منحصربه‌فرد کرم پودر به کارگیری فرمائید.
نخست از گوشه تیغ بینی به سمت بیرون چهره‌تان با براش بکشید. با این فعالیت کرم پودر روی چهره شما محو میگردد.
در مرحله آنگاه، با حرکات دوار، پیرایش روی سیرتکامل را تماما پخش فرمائید.
درحال حاضر با براش کرم پودر، از ذیل زنخدان به سمت تحت گردن خویش بکشید. به هیچ وجه نباید تفاوت رنگ پوست رخ و گردن شما مشخص و معلوم شود.
در چهره رغبت می توانید مجددا تحت دیده خویش کانسیلر بزنید.
حال پیش از آغاز آرایش و پیرایش چهره بایستی بدون شک اذن دهید که کرم پودر کم آب شود.


استعمال از کرم پودر مطلوب

بهترین مارک پنکیک
به کارگیری از پنکک
پنکک همانگونه که می دانید، اکثر زمان ها به صورت پودر فشرده وارد بازار میگردد. در بعضی موردها نیز برای ثبت پیرایش از پنکیک به کارگیری میشود. به کار گیری از پنکک عموما به افرادی سفارش می گردد که پوستی چرب دارا‌هستند. با این عمل آرایش و پیرایش روی چهره آن‌ها نمی‌ماسد. پس برای به کار گیری از پنکک ، فرایند ذیل را به ترتیب انجام دهید:

 

اسفنج خویش را تر نمایید. اعتنا داشته باشید که برای به کار گیری از پنکک صد رد صد بایستی فوم اسفنجی خویش را تر فرمایید. برای اینکار میتوانید از آب پاش به کارگیری فرمائید. همینطور برای یک آرایش و پیرایش سبک، میتوانید اسفنج را در آب فرو ببرید و به نیکی با دست خویش آب آن را بگیرید.
اسفنج را به خیر و خوبی روی پنکک بمالید. می بایست اسفنج شما به طور بی نقص آغشته شود. اعتنا داشته باشید که تمام نصیب‌های اسفنج آغشته گردیده باشد.
اکنون اسفنج مرطوب آغشته گردیده به پنکک را به طور ضربه‌ای روی بخش‌های متعدد رخ خویش بزنید.
در مرحله آن گاه می بایست اسفنج را روی رخ خویش بمالید تا پنکک به طور بدون نقص روی رخ شما قرار بگیرد.
هم اکنون با به کارگیری از یک فوم اسفنجی مرطوب دیگر یا این که طرف منزه آن، می بایست به طور دوار روی بخش‌های متعدد رخ خویش بکشید تا پنکک به طور بی نقص روی چهره شما پخش شود.
در مرحله انتها بایستی از براش اختصاصی پنکک به کار گیری فرمایید.
با براش نخست روی سیرتکامل‌ها و پیشانی خویش بکشید. جنبش شما می بایست دوار باشد تا تماما پنکک روی چهره شما محو شود.
هم اکنون براش را از تحت زنخدان تا ذیل گردن بکشید تا رنگ زنخدان و فیس یکدست شود.
در غایت یه خرده حوصله نمایید تا پنکک کم آب شود و آرایش و پیرایش نمایید!

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
به کار گیری از پنکیک برنز راهی برای اضافه کردن جذابیت و درخشش طبیعی به صورت ی شماست؛ خصوصاً در روزهایی که پوست شما یه خرده کدر به لحاظ می‌رسد. البته به کارگیری ی خطا از این رنگ پنکیک منجر میگردد فیس شما آلوده یا این که نارنجی به لحاظ رسد. تلاش نمائید با استعمال از زیرسازی و کانسیلر موضوع ی پوست تان را صاف نمایید. بعد از آن پنکیک برنز را به طور زده و آن را پخش و محو فرمایید تا پوست شما با گرمای خاصی بدرخشد. برای ارشادوراهنمایی طولانی تر و جامع تر به ادامه این نوشته‌ی علمی رجوع‌کنید.

تولید قضیه ای صاف و یک دست
۱٫ با یک شوینده و آب ولرم چهره خویش را بشویید. از شوینده ای استعمال فرمائید که به درد گونه پوست شما بخورد، آن را با آب گرم کفی فرمائید و با حرکات دورانی و روی فیس خویش ماساژ دهید. آنگاه چهره خویش را شسته و با یک حوله ی پاک کم آب نمایید.

در‌حالتی که پوست کم آب دارید از شوینده ی کرمی به کار گیری فرمایید.
درصورتی که پوست نرمال دارید از شوینده ی روغنی و با pH متعادل استعمال نمایید.
در شرایطی که پوست شما چرب میباشد از شوینده ی کفی به کارگیری فرمائید.
۲٫ از یک کرم ضد آفتاب که در عین درحال حاضر مرطوب کننده ی خیر نیز باشد، به کار گیری نمائید. پس از اینکه چهره خویش را شستید عصر آن میباشد که پوست خویش را مرطوب کرده و حفظ از آن را مقدمه فرمائید. یک مرطوب کننده ی خوب دربردارنده SPF را روی فیس خویش ماساژ دهید و کرم به دور دیده هم بزنید.

برای اینکه مطمئن گردید پوست شما در قبال آفتاب تماما مراقبت میشود، مرطوب کننده ای بخرید که در قبال اشعه ی ماوراء بنفش هم شما‌را حفظ نماید.

مقاله دارای ارتباط: یادگرفتن آرایش و پیرایش لایت و سریع برای داشتن ظاهری شیک و بی آلایش
۳٫ کانسیلر بزنید. یکپارچه کردن رخ گذشته از کاربرد پنکیک برنز از اهمیت حیاتی شامل است و این انگیزه با کانسیلر نتایج میشود. کانسیلر را در نصیب هایی بزنید که رنگ آن با سایر ی رخ متعدد میباشد.

از کانسیلر سبز برای پوشاندن لکه ها و جوش های قرمز‌رنگ استعمال نمایید.
از کانسیلر صورتی هلویی برای پوشاندن رینگ های تیره ی تحت دیده به کار گیری فرمائید.
از کانسیلر رنگ زرد برای یک دست کردن رنگ پوست به کارگیری فرمائید.
۴٫ با به کار گیری از کرم پودر یا این که فونداسیون مایع، قضیه ای یک پارچه ساخت نمایید. زمانی کانسیلر زدید یک لایه فونداسیون مایع به تمام رخ بزنید. این فعالیت سبب صاف شدن رخ و تولید مسئله ای مطلوب برای کانتورینگ خواهد شد. میتوانید برای زدن کرم پودر از یک اسفنج، براش آرایشی یا این که انگشتان خویش به کار گیری نمایید.

تلاش نمائید کرم پودر را تا ذیل گردن محو فرمائید تا ظاهری طبیعی داشته باشد.
تا وقتیکه پنکیک برنز نزده اید از رژگونه به کار گیری نکنید.
یک خانم در اکنون به کارگیری از پنکیک
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک پنکیک
یکی مهم‌ترین فاکتورهای یک میکاپ منزه ماندگاری آن میباشد. فکر کنید که ساعت‌ها برای تعیین شایسته ترین اسباب و اثاث آرایشی و مطلوب پوست خویش وقت صرف کرده‌اید تا برای یک ضیافت مهم به طور کامل فراهم باشید. ولی در‌صورتی‌که تفکر ثبت این مواد آرایشی روی پوست خویش نباشید بعد از سپری شد نهایتا دو ساعت احتمالا تمام زحماتتان بر باد خواهد رفت و با یک فیس ماسیده و برق افتاده مواجه خواهید شد. براین اساس یکی‌از لازمات ماندگاری یک پیرایش به کار گیری از موادی میباشد که به ثبت و ماندگاری هر چه بیش تر آن امداد مینمایند.

چیزی که پس از انجام همگی فرایند آرایش و پیرایش خویش به آن نیاز دارید پودر های آرایشی ای می باشند که بتوانند علاوه بر آبرسانی و نگهداری رطوبت پوست از تعریق زیاد پوست شما در حین روز دوری کرده و براین اساس منجر ماندگاری اضافه آرایشتان شود. پودر های آرایشی در گونه های پنکیک و پودهای ثبت کننده در بازار جانور هستند.

پنکیک
اسم پنکیک برگرفته از نوعی کیک ماهیتابه‌ای میباشد که معمولا در ناشتایی صرف می‌گردد و علت این نامگذاری شاید شباهت این متاع آرایشی با این کیک منحصر میباشد. اما در کشور ایران واژه و کلمه پنکک بجای پنکیک بیش تر استعمال میشود. معمولا پنکک ها دارنده رنگدانه می باشند و علاوه بر دریافت کردن چربی طولانی تر پوست میتوانند جای جوش و لک ها را نیز پوشش دهند. به همین ادله می‌قدرت آن ها را به جای کرم پودر نیز بهره برد.

پودر ثبت کننده آرایش و پیرایش
پودرهای ثبت کننده پیرایش یا این که به عبارتی پودر فیکس، پودرهای ریز و لطیفی می‌باشند که ساختار آنها عموما پلیمری میباشد و برخلاف پنکک ها شرایط فشرده ندارند. این پودرها در اشکال بی رنگ و رنگی ، مات و درخشان مو جود میباشند اما اکثرا گونه بی رنگ آن‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این پودرها بسیار سبک می‌باشند و بعد از استعمال ابدا روی پوست شم نمیشوند. ساختار پودرهای فیکس سبب ساز می‌گردد در که ارتفاع ضیافت که آرایش و پیرایش روی پوست شما جای دارد، پوستتان عرق نکند و تمام مود آرایشی تا یکسری ساعت راز جایشان باقی بمانند و براین اساس شما تا انتها مراسم آرایشی پاک روی رخ خویش داشته باشید.

تفاوت پودر ثبت کننده پیرایش و پنکک
همان طور که اشاره شد پنکک ها دارنده اقتدار پوشانندگی بیشتری نسبت به پودرهای فیکس می باشند و به همین برهان هم روی پوست سنگین ترند. پودرهای فیکس به جهت موقعیت پودری که دارا‌هستند شاید زیاد مطلوب یار و همدم بردن در هجرت نباشند. پودرهای فیکس اضافه از پنکک ها مطلوب عکاسی می‌باشند.

می بایست ها و نبایدهای استعمال از پودرهای آرایشی
حقیقت این میباشد که پودرهای ثبت کننده پیرایش متوقف کننده عمل های پوستی می باشند و بازدارنده از تعریق نرمال پوست می شوند براین اساس به کارگیری روزمره از آنان به هیچ عنوان سفارش نمیشود. هم چنین بهتر میباشد در مصرف پنکک زیاده روی نکنید چون آرایش و پیرایش شما‌را کیکی و سنگین نشان می دهند و بهتر میباشد تنها یه خرده از آن را با براش منحصربه‌فرد روی همه رخ بزنید. در شرایطی‌که رنگ کرم پودرتان را می‌پسندید به کار گیری از پودر فیکس بی رنگ بسیار بهتر از پنکک خواهد بود. هم چنین در شرایطی‌که می خواهید سبک پیرایش فرمایید و از کرم پودر استعمال نکنید و در عین هم اکنون جای لک و جوش ها را پوشش دهید، به کارگیری از یک پنکک رنگی مطلوب پوستتان توصیه میشود.

یک سری مارک دوستداشتنی و باکیفیت از این تولیدات را به شما معرفی می کنیم:

پودر ثبت کننده آرایش و پیرایش یور
پودر ثبت کننده آرایش و پیرایش یور

مشاهده این کالا در دیجی‌فرآورده

پودر ثبت‌کننده‌ی آرایش و پیرایش رخ مارک آلمانی یور (Your) یه خرده متساوی ۲۰ گرم دارااست که بافتی فشرده ولی سبک دارااست که سبب ساز سنگینی بر روی رخ نمی شود. رنگ پودر ثبت‌کننده‌ی یور خنثی میباشد یعنی تماماً بی‌رنگ میباشد و در رنگ پیرایش تغییری ساخت نمی‌نماید. پودر ثبت‌کننده‌ی یور به‌نوعی کامل شدن‌کننده‌ی آرایش و پیرایش میباشد. پودر یور منجر میگردد پیرایش عادی شما به یک آرایش و پیرایش ضدآب تبدیل شود و در قبال تعریق و در واکنش با آب از خویش مقاومت نشان دهد. با به کارگیری از پودر فیکس‌کننده و ثبت‌کننده‌ی یور برق و درخشش آرایش و پیرایش‌تان ازبین می‌رود و آرایشی مات خواهید داشت.

یکی از دیگر از مزایای پودر ثبت‌کننده‌ی یور ارتقاء مانگاری پیرایش میباشد و شایسته ترین مورد برای عصر‌هایی میباشد که نیاز دارید پیرایش‌تان اثبات و سلامت باقی بماند. ثبت‌کننده‌ی پیرایش یور جلوه‌ای طبیعی به پوست و پیرایش می دهد. پودر ثبت‌کننده‌ی یور دارنده کد جواز بهداشت از سازمان خوراک و دارو میباشد و از نگاه بهداشتی تماماً تاییدشده و مطمئن و بهداشتی به حساب میآید. پودر یور تک رنگ میباشد و در محیط‌ای بی‌رنگ و شیشه‌ای که دارنده در میباشد قرار داده شده‌است. پودر ثبت‌کننده‌ی یور را با به کار گیری از یک برس و یا این که مداد‌مو اختصاصی پودر میتوانید در سطح پوست و بر روی آرایش و پیرایش‌تان پخش نمائید.

بخوانید: معرفی ۸ مثال از شایسته ترین پدهای آرایشی

پودر ثبت کننده پیرایش استودیو میکاپ
پودر ثبت کننده پیرایش استودیو میکاپ نوع Soft Focus شماره 01

مشاهده این کالا در دیجی‌فرآورده

پودر فیس استودیو میکاپ جور Soft Focus از محرمانه محصول ها مارک فن‌ای Studiomakeup میباشد که منجر ثبت و دوام پیرایش بر روی پوست می‌گردد. این فرآورده خلاف اکثری از محصول ها شبیه فاقد پارابن، تالک، سیلیکون و یا این که رایحه است. همینطور فرمولاسیون ویژه آن سبب می‌گردد تا این پودر به نرمی بر روی پوست ظواهر گردیده و جلای ابریشمی و ظریفی به پوست ببخشد که در سود پوست نمایی یکپارچه و مات می یابد. این پودر، آرایش و پیرایش فیس را ثبت و دوام آن را بیش تر می‌­نماید. شما میتوانید، این پودر اساس آرایش و پیرایش که مرطوب‌کننده نیز هست را با استعمال از یک اسفنج یا این که یک برس پرو پودر استودیو میکاپ بر روی تمام چهره بزنید تا به پوشش مطلوبتان دست یابید.

این فرآورده را به تنهایی نیز می‌اقتدار استفاده کرد تا یک جلای مات طبیعی نتیجه ها شود، و یا این که اینکه روی کرم پودر و کانسیلر مصرف شود تا میکاپ ثبت گردیده و پوست جلایی مات و یکپارچه داشته باشد. برای هرچه بهتر شدن آرایش و پیرایش، نخستین آن را روی T-Zone بزنید و آن‌گاه عمل را ادامه دهید به شکلی که در نقاط گردن و گوش محو گردد تا یک نمای یک دست و بی‌نقص نتیجه ها شود.

بخوانید: شایسته ترین کرم پودرهای اهل ایران و راهنمای تشخیص پوست

پودر ثبت کننده پیرایش فلورمار
پودر ثبت کننده پیرایش فلورمار گونه Invisible

مشاهده این مال در دیجی‌مال

پنکک پودری فلورمار پودری منحصر با ساختاری متعدد میباشد که رطوبت پوست را محافظت کرده و به آن نمایی فوق العاده می‌دهد. پودر غیرفشرده آبدار! با به کارگیری از فناوری پودرهای کروی آبدار و جدید، رطوبت طبیعی پوست مراقبت گردیده و آرایشی بی نقص و کامل انجام می شود. این بافت جدید پودر امکان مرطوب شدن پوست را در فواصل زمانی معین آماده می آورد. قابل انعطاف کننده های طبیعی جان دار در این مال به داشتن پوستی نازک، طبیعی و قابل انعطاف کمک می کند. این پودر که یک کمپلکس روغن عالی و کاربردی میباشد متشکل میباشد از:‌ روغن فندق ماکادامیا، روغن هوهوبه، یاروهمدم با ویتامین های مکمل A، E، F و امگا ۶، ۷ و ۹ که منجر تقویت و مرطوب شدن سریع پوست می گردد.

روغن طبیعی هوهوبه بعنوان یک استدلال مرطوب کننده عالی فعالیت کرده و بصورت استثنایی پراکنده می شود و پوست را چنان قابل انعطاف می کند که هیچ اثری از چربی های اضافی بر روی آن نماند. روغن فندق ماکادامیا برای پوست های خشک یا بالغ تاثیر استثنایی داراست، یعنی پوست هایی که نیاز به تقویت و رطوبت بیشتری دارا هستند. فرمولاسیون جدید این فرآورده منجر می شود پوست در قبال اشعه های یووی مراقبت شود.

بخوانید:‌ شایسته ترین رژگونه های بازار با قیمت ارزان از برندهای دارای اعتبار

پودر ثبت کننده پیرایش گلدن رز
پودر ثبت کننده آرایش و پیرایش گلدن رز جور Long Wear Finishing Powder

مشاهده این فرآورده در دیجی‌محصول

پودر ثبت کننده (فیکساتور) پیرایش گلدن رز تولید ترکیه با مدرک لیسانس و اذن فروش آلمان ، یک کدام از محصول ها تخصصی آرایشی میباشد که علاوه بر اینکه پیرایش را به یادماندنی می سازد، منجر طبیعی جلوه کردن پیرایش نیز می گردد . این پودر،برق غیر طبیعی نتیجه ها استعمال از کرم پودرها یا این که اسباب و اثاث آرایش و پیرایش دیگر را از میان میبرد تا آرایش و پیرایش به طور کاملً یک دست به لحاظ رسد. این فرآورده با‌گاز بر روی پوست می نشنید و رطوبت آن را نیز نگهداری می‌کند.این متاع پیرایش را برای برهه زمانی دوره متعددی به وضعیت اول نگه داشته و جلوه ای طبیعی به آن می‌دهد. خصوصیت های این پودر، ثبت کننده آرایش و پیرایش، عدم تولید ماسیدگی و چسبندگی، مراقبت رطوبت پوست، ارتقا ماندگاری آرایش و پیرایش و نمای پایانی طبیعی هست.
 

  • ord me