مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش

  • ۰
  • ۰

چه گونه این فعالیت را انجام دهیم:

بهترین مارک پنکیک

1- برای داشتن یک پیرایش خوشگل و اما طبیعی از یک کرم و یا این که لوسیون به کار گیری نمائید.

2- برس کرم پودر را بردارید،‌ تمام فیس خویش را با به کارگیری از این برس کرم پودر بزنید، مطمئن گردید که کرم روی فیس شما نشسته میباشد. در صورتیکه کرم پودر روی فیس شما پر‌نور خیس میگردد روی نقاطی از چهره‌تان که فکر‌می‌کنید‌ نقص دارا هستند نزنید.

3- پاره ای پودر بردارید و برای اثبات کردن کرم پودر‌تان از آن استعمال فرمایید. * کانسیلر به یاری شما می آید- جای آسیب و چروک‌های صورتچگونه می بایست این عمل را بکنیم: در آغاز، شما بایستی مطمئن گردید که آیا می توانید به طور کامل جای آسیب را روی چهره‌تان بپوشانید یا این که نه. در‌حالتی که نتوانستید صد در صد آن را از لحاظ نهفته نمایید میتوانید با استعمال از یک کرم پودر خوب آن را کمرنگ خیس و نامشخص خیس فرمائید

1- نخستین از تمامی با یک لوسیون کمرنگ با غلظت نادر تمام رخ‌تان را بپوشانید.

2- بعد، کرم پودر را با برس مخصوصش صحیح روی نقطه آسیب رخ‌تان بزنید و آن‌گاه آن را سیرتکامل ای روی چهره‌تان پخش نمائید که رنگ تمام نقاط چهره‌تان یکپارچه شود.

3- در انتها نیز از یک پنکیک برای اثبات کردن کرم پودر روی رخ‌تان به کار گیری نمائید. * چروک‌های صورتچگونه آن را بپوشانم: با استعمال از یک کرم با غلظت بالا و و کرم پودری خوب و کار کشته میتوانید صورتی صاف و یک دست داشته باشید.

1- فیس‌تان را مرطوب فرمائید،مرطوب کننده رخ شمارا یک دست می نماید.در‌حالتی که پوستی سوراخ سوراخ و پوسته گردیده دارید به کارگیری از کرم مرطوب کننده برای‌تان از هر چیزی واجب خیس میباشد.

2- از کرم پودر‌های مایع به کارگیری نمایید.

3- به سیرتکامل‌هایتان رژگونه بزنید.حتی در‌صورتی‌که سیرتکامل‌هایتان چروک داراست گشوده هم می توانید از یک رژگونه کمرنگ به کارگیری فرمایید.

4- در حالتی‌که حریم لب‌هایتان خطوطی دارید، آن حوزه‌ را همواره مرطوب نگاه دارید. از یک پماد منحصر چروک به دور لب استعمال فرمایید، البته تلاش نکنید که آن خطوط را با کرم پودر بپوشانید.در قبال یک رژلب مایع کرم مانند بردارید و با یک خط لب خوشگل و کمرنگ خط لب‌تان را پررنگ نمائید.می‌توانید ویرایش فرمایید، برای به کار گیری طولانی تر لطفا به بخش افزایش رجوع‌نمایید.

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی